Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów
poniedziałek godz. 8:00-16:00, wtorek-piątek godz. 7:00-15:00
Stanowisko ds. utrzymania infrastruktury drogowej i gminnych obiektów budowlanych, transportu publicznego i archiwum zakładowego
I piętro, pokój nr 2
tel. +48 (81) 883 40 27 wew. 21
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na wjazd na drogę objętą zakazem ruchu lub zatrzymywania się
Do wniosku należy dołączyć:
Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia
Wnioski rozpatrywane są niezwłocznie, maksymalnie w terminie 30 dni od daty ich złożenia. Okres ten jednak może zostać przedłużony w przypadku konieczności otrzymania dodatkowych opinii lub konieczności uzupełnienia dokumentacji.
Odbiór zgody na wjazd na drogę objętą zakazem ruchu lub zatrzymywania się możliwy jest osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, pokój nr 2, w dniach:
- poniedziałek w godz. 8:00-16:00
- wtorek-piątek w godz. 7:00-15:00
Podstawa prawna
Od odmowy wydania „warunków wjazdu” przysługuje odwołanie do Wójta Gminy Baranów w terminie 14 dni od odebrania odmowy.
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Baranów znajdują się na stronie internetowej www.gminabaranow.pl w zakładce „Samorząd/Ochrona danych osobowych”.
https://www.gminabaranow.pl/index.php/ochrona-danych-osobowych
Zestawienie dróg objętych zakazem ruchu lub zatrzymywania się w gminie Baranów