Historia zmian : Kompetencje Sekretarza

Data utworzenia:  2011-09-01 11:55:00   Użytkownik:  Jarosław Michna

Do zadań Sekretarza należy:

  1. opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego,
  2. opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy,
  3. opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy,
  4. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  6. nadzór nad przygotowanie projektów Zarządzeń Wójta,
  7. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
  8. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
  9. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  10. nadzór nad referatem organizacyjno-kadrowym,
  11. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Baranów nadany Zarządzeniem Nr V/427/2009 z dnia 5 lutego 2009 roku.



Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.