Historia zmian : Ogłoszenie Wójta Gminy

Data utworzenia:  2011-10-12 13:37:46   Użytkownik:  Jarosław Michna

W związku z nowelizacją ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach informuję, że od dnia 1 stycznia 2012 roku wprowadzony zostanie nowy model odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów.

Właściciele nieruchomości zobowiązani są złożyć Wójtowi Gminy Baranów stosowną deklarację dotyczącą powstających na posesji odpadów. Deklaracje będą sukcesywnie dostarczane do mieszkańców przez sołtysów poszczególnych miejscowości, a po wypełnieniu należy je złożyć w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub u właściwego sołtysa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2011 roku.

Informuje, że od dnia 1 stycznia 2012 roku opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstającymi na zamieszkałych nieruchomościach ustalana będzie w wysokości proporcjonalnej do liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość. Stawka opłaty od jednego mieszkańca wynosić będzie 5 złotych miesięcznie.

Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstającymi na niezamieszkałych nieruchomościach ustalana będzie od dnia 1 stycznia 2012 roku w wysokości proporcjonalnej do liczby pojemników znajdujących się na danej nieruchomości. Stawka opłaty za jeden pojemnik wynosić będzie 20 złotych miesięcznie.

Wszelkie informacje dotyczące nowego modelu gospodarowania odpadami komunalnymi dostępne są w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub pod nr tel. 81 8834027 w. 13 oraz na stronie internetowej Gminy Baranów – www.gminabaranow.pl, gdzie umieszczony został wzór sposobu wypełnienia deklaracji.

Wójt Gminy Baranów
inż. Robert Gagoś

Aktualizacja: 12.10.2011 r.

W związku z licznymi pytaniami mieszkańców kierowanymi do Urzędu Gminy Baranów sprawie sposobu wypełniania deklaracji dotyczących powstających na posesjach odpadów komunalnych uprzejmie wyjaśniamy, że każdy właściciel nieruchomości zamieszkałej zobowiązany jest uwzględnić w powyższej deklaracji faktyczną liczbę osób zamieszkałych na danej posesji.

W przypadkach posiadania meldunku pod wskazanym adresem osób, które w rzeczywistości nie przebywają (nie zamieszkują) na danej posesji – nie należy ich uwzględniać w ogólnej liczbie osób zamieszkujących.

W przypadku nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, właściciel nieruchomości zobowiązany jest podać rzeczywistą liczbę pojemników (koszy) o pojemności 0,12 m3, które znajdują się na danej nieruchomości i będą wykorzystywane do gromadzenia odpadów.

W przypadku pojawiania się dodatkowych pytań prosimy o kontakt osobisty w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub pod nr tel. 81 883-40-27 w. 13 lub w. 28 oraz za pomocą poczty elektronicznej gmina@gminabaranow.pl.

Formularz deklaracji

Wzór wypełnionej deklaracji dla nieruchomości zamieszkałej

Wzór wypełnionej deklaracji dla nieruchomości niezamieszkałej



Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.