Ogłoszenia i komunikaty
Informacja Wójta Gminy Baranów z dnia 24 grudnia 2015 roku
Wójt Gminy Baranów w wykonaniu dyspozycji przepisu art. 37b ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2015 r. poz. 199, ze zm./ informuje, że w dniu 23 grudnia 2015 roku podczas obrad XII Sesji – Rada Gminy Baranów podjęła uchwałę Nr XII/102/2015 w sprawie przygotowania przez Wójta Gminy Baranów projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania na terenie Gminy Baranów obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane.
Po opracowaniu – przedmiotowy projekt uchwały Rady Gminy Baranów dostępny będzie w sekretariacie Urzędu Gminy Baranów oraz na stronie internetowej www.bip.gminabaranow.pl.
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr tel. 81 8834027 w. 28.
Wójt Gminy Baranów
/-/ inż. Robert Gagoś
Ogłoszenie Ministra Środowiska
Ogłoszenie Ministra Środowiska dotyczące rozpoczęcia wykonania opracowania pod nazwą Wykonanie Wielkoobszarowej Inwetaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2015-2019.
Ogłoszenie Ministra Środowiska
Wykaz Nr 1/2013 osób oczekujących na lokal socjalny
Wójt Gminy Baranów informuje, że na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy znajduje się wykaz osób oczekujących na lokal socjalny.
Wykaz Nr 1/2013 osób oczekujących na lokal socjalny
Ogłoszenie o możliwości wskazywania swoich przedstawicieli do Rady Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Baranowie przez organizacje pozarządowe
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BARANÓW
Z DNIA 13 LUTEGO 2013 ROKU
Wójt Gminy Baranów działając w oparciu o przepis § 4 ust. 3 "Trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Rady Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Baranowie" uprzejmie informuje, że organizacje pozarządowe mogą wskazywać swoich przedstawicieli do składu Rady Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Baranowie na kadencję w latach 2013 - 2015 do dnia 8 marca 2013 roku.
Odpowiednie wnioski, zgodnie z Uchwałą Nr XLVI/384/2010 Rady Gminy Baranów z dnia 27 maja 2010 roku w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Rady Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Baranowie (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2010 roku, Nr 75, poz. 1443), należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Baranów (24-105 Baranów, ul. Rynek 14).
Wnioski powinny zawierać oznaczenie, siedzibę zgłaszającej organizacji, dane kandydatów do składu Rady oraz ich pisemną zgodę na powołanie w jej skład.
Wójt Gminy Baranów
(--) inż. Robert Gagoś
Ogłoszenie o publicznych konsultacjach "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Baranów”
Wójt Gminy Baranów, działając na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003 r. Nr 106, poz. 1002 ze zm.), przedstawia do konsultacji poprzez opublikowanie na stronie internetowej Urzędu Gminy Baranów projekt uchwały Rady Gminy Baranów w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Baranów".
Uwagi i opinie do przedmiotowego projektu można przesłać w terminie do dnia 29 marca 2012 r. elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów (pokój nr 11).
Niniejsze konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 11a ustawy z dnia z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt.
Obwieszczenie Starosty Puławskiego z dnia 15 lutego 2012 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY PUŁAWSKIEGO
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
z dnia 15 lutego 2012 r.
Obwieszczenie Starosty Puławskiego z dnia 15 lutego 2012 r.
Komunikat Wójta Gminy Baranów
Przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych
- obowiązek wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej.
Zgodnie z ustawą z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897) – przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Baranów są obowiązani do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Baranów.
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
Projekt Programu Współpracy Gminy Baranów z org. pozarządowymi
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BARANÓW
Wójt Gminy Baranów informuje, że organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 ze zm.) mogą wnosić uwagi i wyrażać opinie do projektu "Programu współpracy Gminy Baranów na 2012 rok z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie" do dnia 10 listopada 2011 roku na druku określonym w załączniku Nr 1 do uchwały Nr LV/377/2010 Rady Gminy Baranów z dnia 21 kwietnia 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji.
Wnioski i opinie należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Baranów osobiście (24-105 Baranów, ul. Rynek 14), za pomocą faxu pod nr 81 8834041 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Projekt "Programu współpracy Gminy Baranów na 2012 rok z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie" dostępny jest w sekretariacie Urzędu Gminy Baranów oraz na stronie internetowej www.bip.gminabaranow.pl.
Dodatkowe informacje udzielane są pod nr tel. 81 8834027 w. 28.
Wójt Gminy Baranów
(-) inż. Robert Gagoś
Projekt uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy Baranów z organizacjami pozarządowymi
Formularz zgłaszania uwag do projektu uchwały
Ogłoszenie Wójta Gminy
W związku z nowelizacją ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach informuję, że od dnia 1 stycznia 2012 roku wprowadzony zostanie nowy model odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów.
Właściciele nieruchomości zobowiązani są złożyć Wójtowi Gminy Baranów stosowną deklarację dotyczącą powstających na posesji odpadów. Deklaracje będą sukcesywnie dostarczane do mieszkańców przez sołtysów poszczególnych miejscowości, a po wypełnieniu należy je złożyć w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub u właściwego sołtysa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2011 roku.
Informuje, że od dnia 1 stycznia 2012 roku opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstającymi na zamieszkałych nieruchomościach ustalana będzie w wysokości proporcjonalnej do liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość. Stawka opłaty od jednego mieszkańca wynosić będzie 5 złotych miesięcznie.
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstającymi na niezamieszkałych nieruchomościach ustalana będzie od dnia 1 stycznia 2012 roku w wysokości proporcjonalnej do liczby pojemników znajdujących się na danej nieruchomości. Stawka opłaty za jeden pojemnik wynosić będzie 20 złotych miesięcznie.
Wszelkie informacje dotyczące nowego modelu gospodarowania odpadami komunalnymi dostępne są w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub pod nr tel. 81 8834027 w. 13 oraz na stronie internetowej Gminy Baranów – www.gminabaranow.pl, gdzie umieszczony został wzór sposobu wypełnienia deklaracji.
Wójt Gminy Baranów
inż. Robert Gagoś
Aktualizacja: 12.10.2011 r.
W związku z licznymi pytaniami mieszkańców kierowanymi do Urzędu Gminy Baranów sprawie sposobu wypełniania deklaracji dotyczących powstających na posesjach odpadów komunalnych uprzejmie wyjaśniamy, że każdy właściciel nieruchomości zamieszkałej zobowiązany jest uwzględnić w powyższej deklaracji faktyczną liczbę osób zamieszkałych na danej posesji.
W przypadkach posiadania meldunku pod wskazanym adresem osób, które w rzeczywistości nie przebywają (nie zamieszkują) na danej posesji – nie należy ich uwzględniać w ogólnej liczbie osób zamieszkujących.
W przypadku nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, właściciel nieruchomości zobowiązany jest podać rzeczywistą liczbę pojemników (koszy) o pojemności 0,12 m3, które znajdują się na danej nieruchomości i będą wykorzystywane do gromadzenia odpadów.
W przypadku pojawiania się dodatkowych pytań prosimy o kontakt osobisty w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub pod nr tel. 81 883-40-27 w. 13 lub w. 28 oraz za pomocą poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wzór wypełnionej deklaracji dla nieruchomości zamieszkałej
Wzór wypełnionej deklaracji dla nieruchomości niezamieszkałej
Ogłoszenie o rokowaniach
Wójt Gminy Baranów
ogłasza rokowania, po trzecim przetargu zakończonym wynikiem negatywnym, na sprzedaż nieruchomości gruntowych nr 1694/13 i 1695/4 o łącznej powierzchni 0,1108 ha położonych w m. Baranów.