Historia zmian : Informacja w sprawie podatku od nieruchomości

Data utworzenia:  2016-01-11 15:31:42   Użytkownik:  Jarosław Michna

Miejsce załatwienia sprawy

Referat finansowo-księgowy
Pokój nr 18
tel. (81) 883 40 27 wew. 24

Wymagane dokumenty

  • Informacja w sprawie podatku od nieruchomości (Formularz IN-1):

Formularz IN-1 - Informacja w sprawie podatku od nieruchomości

  • Dane o nieruchomościach (Formularz ZN-1A):

Formularz ZN-1A - Dane o nieruchomościach

  • Dane o zwolnieniach i ulgach podatkowych w podatku od nieruchomości (Formularz ZN-1B):

Formularz ZN-1B - Dane o zwolnieniach i ulgach podatkowych w podatku od nieruchomości

Opłaty

Nie pobiera się.

Termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie.

Uwagi

Obowiązek złożenia informacji w wyżej wymienionej sprawie w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatków.



Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.