Historia zmian : Obwieszczenie Wójta Gminy Baranów z dnia 1 marca 2017 r.
Wójt Gminy Baranów działając na podstawie art. 39 ust. 1, art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353, ze zm.) w związku z art. 83f ust. 1b ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134, ze zm.) informuje o przystąpieniu do opracowania projektu uchwały Rady Gminy Baranów zmieniającej uchwałę Nr XXIII/190/2017 z dnia 17 lutego 2017 roku w sprawie określenia przypadków wyłączenia obowiązku uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
Projekt uchwały będzie wyłożony w siedzibie Urzędu Gminy Baranów, pok. Nr 13 (24-105 Baranów, ul. Rynek 14) od dnia 1 marca 2017 roku do dnia 24 marca 2017 roku w godzinach pracy Urzędu oraz opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej UG Baranów.
Wójt Gminy Baranów zawiadamia, że – w czasie wyłożenia można składać wnioski i uwagi dotyczące projektu uchwały.
Wnioski i uwagi należy składać do Wójta Gminy Baranów z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej (podmiotu) i adresu.
Uwagi można składać w formie:
- pisemnej na adres: Wójt Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14;
- ustnie do protokołu w sekretariacie Urzędu;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: gmina@gminabaranow.pl
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Baranów.
Uwagi lub wnioski złożone po upływie w/w terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel; 81 8834027 w.28 lub 13 oraz adresem poczty elektronicznej: gmina@gminabaranow.pl.
Wójt Gminy Baranów
(-) Robert Gagoś
Powrót