Historia zmian : OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy polegającej na realizacji farmy fotowoltaicznej (elektrowni słonecznej) (GK.6733.6.1.2022)
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy polegającej na realizacji farmy fotowoltaicznej (elektrowni słonecznej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o łącznej mocy do 1,0 MW, sytuowanej na części działki o nr ew. 355/4, z obrębu geodezyjnego Łukawka, gm. Baranów.
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503) oraz art. 10 i 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735)
zawiadamiam, że:
że na wniosek z dnia 27 kwietnia 2022 r. (data wpływu: 29 kwietnia 2022 r.), Sun Hunter 37 Sp. z o.o., ul. Krasickiego 36A, 30-503 Kraków, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy polegającej na realizacji farmy fotowoltaicznej (elektrowni słonecznej) wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o łącznej mocy do 1,0 MW, sytuowanej na części działki o nr ew. 355/4, z obrębu geodezyjnego Łukawka, gm. Baranów.
Strony mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy, oraz składać wnioski i uwagi w Urzędzie Gminy w Baranowie, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, pok. 14, w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek od godz. 800 do godz. 1600, wtorek - piątek od godz. 700 do godz. 1500 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego w wypadku zawiadomienia przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wójt Gminy Baranów
/-/ Mirosław Roman Grzelak
Powrót