Historia zmian : ESP- instrukcja korzystania
ESP w Gminie Baranów
Od dnia 1 maja 2008 r. Urząd Gminy Baranów udostępnił dla interesantów możliwość składania wniosków do Urzędu droga elektroniczną poprzez platformę ePUAP (http://epuap.gov.pl). Przekazanie dokumentu następuje poprzez wypełnienie formularza on-line bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. Przesłanie dokumentu wiąże się z koniecznością założenia prywatnego konta na w/w platformie. W załączniku dostępna instrukcja zakładania konta, założenie takiego konta jest bezpłatne. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
5. Po uprzednim założeniu konta
na e-PUAP klikając na poniższym linku zostaną Państwo przeniesieni na
stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Baranów skąd można
przesłać wniosek w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym
podpisem cyfrowym.
Plik pdf z instrukcją zakładania konta na e-PUAP.
Powrót