Historia zmian : ESP- instrukcja korzystania
ESP w Gminie Baranów
Od dnia 1 maja 2008 r. Urząd Gminy Baranów udostępnił dla interesantów możliwość składania wniosków do Urzędu droga elektroniczną poprzez platformę ePUAP (http://epuap.gov.pl). Przekazanie dokumentu następuje poprzez wypełnienie formularza on-line bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. Przesłanie dokumentu wiąże się z koniecznością założenia prywatnego konta na w/w platformie. W załączniku dostępna instrukcja zakładania konta, założenie takiego konta jest bezpłatne. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
- Po uprzednim założeniu konta na e-PUAP klikając na poniższym linku zostaną Państwo przeniesieni na stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Baranów skąd można przesłać wniosek w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
Plik pdf z instrukcją zakładania konta na e-PUAP.
Powrót