Historia zmian : Rejestr skarg i wniosków
Zakres informacji zgormadzonych w rejestrze:
- liczba porządkowa,
- data wpływu,
- imię i nazwisko zainteresowanego, nazwa instytucji, redakcji,
- adres zainteresowanego, instytucji, redakcji,
- przedmiot skargi, zażalenia,
- data zlecenia załatwienia,
- komu zlecono załatwienie (do kogo skargę skierowano),
- termin załatwienia,
- data wpływu po załatwieniu,
- sposób załatwienia,
- data wysłania zawiadomienia,
- kogo zwiadomiono,
- uwagi.
Podsatwa prawna:
Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.).
Informacja podlegające ochronie:
Z uwagi na fakt, iż rejestr skarg i wniosków stnaowi zbiór danych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), dana zawarte w ww. rejestrze nie podlegają udostepnieniu.
Powrót