Historia zmian : Kompetencje Sekretarza
Data utworzenia: 2011-09-01 11:55:00
Użytkownik: Jarosław Michna
Do zadań Sekretarza należy:
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego,
- opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy,
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowanie projektów Zarządzeń Wójta,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- nadzór nad referatem organizacyjno-kadrowym,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Baranów nadany Zarządzeniem Nr V/427/2009 z dnia 5 lutego 2009 roku.
Powrót