Historia zmian : Kompetencje Sekretarza
Data utworzenia: 2019-03-19 11:45:11
Użytkownik: Jarosław Michna
Do zadań Sekretarza należy:
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego,
- opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy,
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników urzędu,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- prowadzenie zadań gminy z zakresu:
- realizacji zamówień publicznych,
- organizacji oraz przeprowadzania wyborów i referendów,
- sprawowania nadzoru założycielskiego nad placówkami oświatowymi,
- współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- wykonywanie innych zadań w zakresie udzielonych upoważnień i pełnomocnictw,
- zastępowanie Wójta Gminy w czasie jego nieobecności w zakresie udzielonych upoważnień i pełnomocnitw,
- wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta Gminy.
Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Baranów nadany Zarządzeniem Nr VII/228/2016 z dnia 20 stycznia 2016 roku wraz z późn. zm.
Powrót