Historia zmian : Ogłoszenie Wójta Gminy
W związku z nowelizacją ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach informuję, że od dnia 1 stycznia 2012 roku wprowadzony zostanie nowy model odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów.
Właściciele nieruchomości zobowiązani są złożyć Wójtowi Gminy Baranów stosowną deklarację dotyczącą powstających na posesji odpadów. Deklaracje będą sukcesywnie dostarczane do mieszkańców przez sołtysów poszczególnych miejscowości, a po wypełnieniu należy je złożyć w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub u właściwego sołtysa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2011 roku.
Informuje, że od dnia 1 stycznia 2012 roku opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstającymi na zamieszkałych nieruchomościach ustalana będzie w wysokości proporcjonalnej do liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość. Stawka opłaty od jednego mieszkańca wynosić będzie 5 złotych miesięcznie.
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstającymi na niezamieszkałych nieruchomościach ustalana będzie od dnia 1 stycznia 2012 roku w wysokości proporcjonalnej do liczby pojemników znajdujących się na danej nieruchomości. Stawka opłaty za jeden pojemnik wynosić będzie 20 złotych miesięcznie.
Wszelkie informacje dotyczące nowego modelu gospodarowania odpadami komunalnymi dostępne są w Urzędzie Gminy Baranów pok. Nr 14 lub pod nr tel. 81 8834027 w. 13 oraz na stronie internetowej Gminy Baranów – www.gminabaranow.pl, gdzie umieszczony został wzór sposobu wypełnienia deklaracji.
Wójt Gminy Baranów
inż. Robert Gagoś
Wzór wypełnionej deklaracji dla nieruchomości zamieszkałej
Wzór wypełnionej deklaracji dla nieruchomości niezamieszkałej
Powrót