Historia zmian : Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych II

Data utworzenia:  2011-12-13 11:00:18   Użytkownik:  Jarosław Michna

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gmina Baranów działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), - zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w 2012 roku".

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania



Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.