Wykaz danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie - Obwieszczenia i zawiadomienia
Obwieszczenie Wójta Gminy Baranów z dnia 23 marca 2023 r. (OŚ.6220.7.4.2022-2023)
Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) w związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.), Wójt Gminy Baranów zawiadamia strony postępowania, że dokumentacja zebrana w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie części działki o nr ewid. 355/4, obręb Łukawka, gmina Baranów” dostępna jest w Urzędzie Gminy Baranów przy ul. Rynek 14, 24 – 105 Baranów, pok. nr 14 w godzinach pracy urzędu.
Zainteresowane strony mają możliwość zapoznania i wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów.
Uwagi i wnioski można składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy Baranów w godzinach pracy Urzędu, pokój nr 14 w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla w/w przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Baranów.