Wykaz danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie - Obwieszczenia i zawiadomienia
Obwieszczenie Wójta Gminy Baranów z dnia 20 sierpnia 2024 r. (OŚ.6220.7.21.2023-2024)
Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112), Wójt Gminy Baranów zawiadamia strony postępowania, że dokumentacja zebrana w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Uruchomienie instalacji odzysku metali kolorowych i tzw. czarnej masy z magazynów energii przy ulicy Tartacznej w Baranowie – dz. nr ewid. 2694/6 obręb Baranów, gmina Baranów” dostępna jest w Urzędzie Gminy Baranów przy ul. Rynek 14, 24 – 105 Baranów, pok. nr 14 w godzinach pracy urzędu.
Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Uwagi i wnioski można składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy Baranów w godzinach pracy Urzędu, pokój nr 14 w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla w/w przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Baranów.