Historia zmian : Zezwolenie na lokalizację lub przebudowę zjazdu z drogi gminnej
Miejsce załatwienia sprawy
Referat ds. gospodarki komunalnej, gospodarki gruntami i ochrony środowiska
Pokój nr 14
tel. (81) 883 40 27 wew. 13
Wymagane dokumenty
- Wniosek zawierający:
- Imię i nazwisko oraz adres inwestora,
- Lokalizację zjazdu,
- Charakter zjazdu:
Wniosek o wydanie decyzji w sprawie lokalizacji / przebudowy zjazdu (wersja do edycji)
Wniosek o wydanie decyzji w sprawie lokalizacji / przebudowy zjazdu (wersja do druku)
- Do wniosku należy dołączyć:
- Mapę sytuacyjno wysokościową do celów projektowych z naniesioną i zwymiarowaną lokalizacją planowanego zjazdu,
- Kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości.
- Dowód uiszczenia opłaty (jeżeli dotyczy).
Opłaty
Opłata w wysokości 82 złotych. (jeżeli budowa lub przebudowa zjazdu związana jest budownictwem mieszkaniowym, zezwolenie nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy o opłacie skarbowej).
Termin załatwienia sprawy
Do 1 miesiąca a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie za pośrednictwem Wójta Gminy Baranów w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635).
Powrót