Poradnik interesanta - Urząd Stanu Cywilnego i Działalność Gospodarcza

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy

Miejsce załatwienia sprawy

Referat ds. obywatelskich i USC
Pokój nr 3
tel. (81) 883 40 27 wew. 20

Wymagane dokumenty

Zgłoszenie danych osobowo-adresowych oraz celu wystawienia zaświadczenia pracownikowi prowadzącemu ewidencję ludności do rejestru wydanych zaświadczeń.

Opłaty

Za wydanie zaświadczenia - 17 zł.

Termin załatwienia sprawy

Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Jarosław Michna
Data ostatniej modyfikacji: 2018-03-28 12:20:21
Opublikował: Jarosław Michna
Data publikacji: 2013-08-12 15:45:58
Odsłon: 3883
Dziennik zmian

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w

  Akceptuję politykę cookies.