Poradnik interesanta - Urząd Stanu Cywilnego i Działalność Gospodarcza
Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy
Miejsce załatwienia sprawy
Referat ds. obywatelskich i USC
Pokój nr 3
tel. (81) 883 40 27 wew. 20
Wymagane dokumenty
Zgłoszenie danych osobowo-adresowych oraz celu wystawienia zaświadczenia pracownikowi prowadzącemu ewidencję ludności do rejestru wydanych zaświadczeń.
Opłaty
Za wydanie zaświadczenia - 17 zł.
Termin załatwienia sprawy
Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował:
Jarosław Michna
Data ostatniej modyfikacji:
2018-03-28 12:20:21
Opublikował:
Jarosław Michna
Data publikacji:
2013-08-12 15:45:58
Odsłon:
4327
Dziennik zmian